četvrtak, 10. siječnja 2013.

PREPORUKA KNJIGA / PORTRET GOSPOĐE ŠARBUK


PORTRET GOSPOĐE ŠARBUK

Dzefri Ford


Veoma sam uzivala citajuci ovaj krimi, drama, misterija roman. To je jedan od onih romana koje pocnete citati i zatim nosite svuda za sobom po kuci pokusavajuci da obavljate kucne poslove drzeci knjigu u jednoj ruci. Ili jos bolje, preporucujem da knjigu ponesete na odmor ili da je vec procitate na putu ukoliko duze traje. Svakako nadjite nacin da nabavite ovo djelo. Naslov ne obecava nista, ja sam je uzela na standu, okrenula nekoliko puta u ruci i vratila. Pomislila sam da je u pitanju neki romancic sa dosadnom tematikom, onako na prvi pogled. Prodavac me je pozvao i rekao da svakako kupim, necete se pokajati, evo spustam na ... pa neka mizerna cijena. Ne, stvarno se nisam pokajala. Jos ako volite te filmske americke triler zavrsnice... 

Portret gospođe Šarbuk


 
Ova uzbudljiva mistična priča koja se događa krajem 19. veka počinje ponudom, koju dobija poznati slikar portretista. On treba da naslika portret Gospođe Šarbuk, koja će sve vreme biti iza zastora, tako da je slikar ne vidi, već samo čuje njen glas. U isti mah u gradu umiru žene plačući krvavim suzama, dok u vazduhu lebde osušene pahulje snega iz kojih se čita sudbina, a čudesna glumica sa hiljadu likova zavodi glavnog junaka. Pred vama je velicanstveni zaplet cije je suštinsko pitanje: "Može li umetnik da stvori delo verno originalu, a da nikada nije video ono što treba da naslika?" Nominovan za World Fantasy Award 2003.

Portret gospođe Šarbuk

Nema komentara:

Objavi komentar